|
Головна мета роботи МО з педагогічними кадрами — забезпечення неперервного і цілеспрямованого професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до сучасних вимог.
Завдання визначаються як прогнозовані результати методичної роботи:
• збагачення знань педагогів (предметних, методичних, дидактичних, психологічних);
• розвиток мотивів творчої діяльності (потреба в новизні, у творчому підході до праці);
• розвиток педагогічної техніки, виконавчої майстерності, артистизму;
• розвиток умінь емоційно-вольової саморегуляції;
• організація діагностики і самодіагностики реальних навчальних можливостей учнів, класних колективів, професійних можливостей, потреб і запитів учителів;
• стимулювання групової творчості й ініціативи членів педагогічного колективу;
• залучення до науково-дослідної, дослідно-експериментальної роботи, до цілеспрямованого формування нового досвіду своєї школи;
• впровадження і використання досягнень психолого-педагогічної науки, інших наукових дисциплін;
• поширення передового досвіду, набутого в колективі.
Найголовнішим та найістотнішим у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у розвитку їхньої майстерності - - поєднання професійних знань, навичок та вмінь і необхідних для сучасного педагога рис особистості.
Основні завдання і зміст методичної роботи з педагогічними працівниками навчальних закладів охоплюють такі напрями:
1) аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти;
2) створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої психологічної компетентності;
3) проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду;
4) залучення педагогів до науково-дослідної роботи;
5) апробація та введення нових освітніх технологій і систем;
6) створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів;
7) координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних і науково-методичних установ регіон
| |